Často kladené otázky

Zobrazit vše | Skrýt vše

    Jako budoucí student 1. ročníku bych chtěl požádat o přidělení koleje na školní rok 2014/2015, jenže se ve vašem systému nevyznám a nevím, jakým způsobem to udělat. Mám podat žádost přes Volné kapacity nebo přes REHOS a jaký je v nich rozdíl?

    Rozdíl mezi volnými kapacitami a REHOS

    Mohu zaplatit ubytování prostřednictvím tohoto portálu?

    Jak mám postupovat při on-line platbě?

    Bylo mi strženo inkaso, ale poté bylo vráceno na účet a KaM toto evidují jako nezaplacenou platbu za kolej.

     

    Proč portál zamítá vytvoření rezervace ve volném prodeji z kapacitních důvodů, přestože u dané koleje je uváděno volné místo?

    Jsem studentem uchazečem UK a potřebuji si změnit údaje v profilu, (např. číslo dokladu,email apod.)

    Dobrý den,

    děkuji Vám za odpověď.

    Jestli jsem to tedy dobře pochopila, dostala jsem přidělený jednolůžkový pokoj na Kajetánce na období od 16.9.2013 do 15.9.2014? Pokud ano, můžete mi prosím ještě sdělit, do kdy je potřeba vyplnit ubytovací smlouvu a jakým způsobem ji zaslat zpět?

    Děkuji a přeji hezký den,

    Eliška Hrbáčová

    Dobrý den,

    rezervovala jsem si přes váš systém místo na koleji a po zaplacení zálohy a vybrání konkrétního pokoje mi v její ubytovací kanceláři řekli, ať si přes váš systém zvolím datum nástupu. Hlásí mi to ale nepotvrzenou rezervaci - kde mám hledat problém?

    Děkuji za odpověď,

     

    Dobrý den, minulý  týden jsem poslala žádost o rezervaci jednolůžkoveho pokoje v koleji  na Větrníku, v den jsem poslala žádost jsem poslala i poplatek 1800 kč. Ale ještě nemám rezervaci potvrzenou tak se chci jen zeptat jestli je to normální a nebo mám zařídit ještě něco jiného. Předem děkuji za odpověď.

    S pozdravem Zuzana Jandová